هم سفر من-اجاره و رزرو ویلا،سوئیت،هتل در ایران
هم سفر من-اجاره و رزرو ویلا،سوئیت،هتل در ایران

بهترین فیلم های سینمایی سال 2021 قسمت دوم

آخرین دوئل (The Last Duel)

ژانر: درام
کارگردان: ریدلی اسکات
تاریخ اکران: 8 ژانویه 2021
یکی از بهترین فیلم های 2021 و از جمله مورد انتظارترین فیلم های 2021 بدون شک اثر جدید ریدلی اسکات با نام آخرین دوئل یا The Last Duel است. داستان اتفاقات The Last Duel در قرن چهاردهم میلادی فرانسه جریان خواهد داشت و یک داستان انتقام جویانه را دنبال می‌کند و تمرکز آن بر روی دو شوالیه است.داستان شوالیه‌ای را دنبال می‌کند که از جنگ برگشته و متوجه بی‌حرمتی شوالیه دیگر به همسرش می‌شود و در ادامه، به دنبال انتقام از آن شوالیه می‌رود.

پیتر ربیت 2 : فراری (Peter Rabbit 2: The Runaway)

ژانر: 
انیمیشن
کارگردان: ویل گلوک
تاریخ اکران: 15 ژانویه 2021
امکان ندارد کسی قسمت اول پیتر ربیت را دیده باشد و عاشق آن نشده باشد! بنابراین انتظار می‌رود قسمت دوم آن هم جزو بهترین فیلم های 2021 باشد. جیمز کوردن در نقش پیتر، دیزنی ریدلی در نقش پنبه‌ای، مارگو رابی در نقش فلاپسی و راوی داستان، الیزابت دبیکی در نقش ماپسی و کالین موودی در نقش بنجامین بانی، برای صداپیشگی و رز بیرن در نقش بی، دامنل گلیسون در نقش توماس مک‌گرگور و دیوید اویلوو، از جمله بازیگران و صداپیشگانی هستند که در فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway حضور دارند.
در این فیلم که در رده بهترین انیمیشن های 2021 نیز قرار دارد، مانند قسمت اول، ویل گلوک وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Peter Rabbit 2 را بر عهده داشته است.

فیلم سینمایی 355

ژانر: اکشن
کارگردان: سیمون کینبرگ
تاریخ اکران: 15 ژانویه 2021
فیلم ۳۵۵ داستان یک گروه از بهترین مأموران زن را که در آژانس‌های دولتی سرتاسر دنیا فعالیت دارند، حکایت می‌کند. این مأموران زن در تلاش هستند تا مقابل یک سازمان بایستند و اقدامات آن‌ها را برای به دست آوردن یک سلاح مرگبار، متوقف کنند. بنابر آخرین اخبار منتشر شده، اکران این فیلم به ژانویه سال 2022 موکول شده است.

کینگزمن 2021 (The King’s Man)

کارگردان: متیو وان
تاریخ اکران: 12 فوریه 2021
فیلم کینگزمن 2021 از جمله بهترین فیلم های 2021 است. داستان این فیلم درباره‌ی مردی می‌باشد که باید در مقابل گروهی از افراد ظالم و مغزهای متفکر از خلافکاران بایستد ، آنها سعی دارند یک جنگ را طراحی کنند که به واسطه‌ی آن میلیون‌ها نفر از مردم از بین می‌روند و جنگ همه جا را فرا می‌گیرد.

انتلرز (Antlers)

کارگردان: اسکات کوپر
تاریخ اکران: 19 فوریه 2021
داستان این فیلم مهیج و تماشایی درباره موجودی عجیب و غریب و اسرارآمیز است که با فرار، دست به اعمال شومی در یک شهر کوچک می‌زند. جولیا میدوز که در شهر کوچک اورگان معلم است، متوجه رفتارهای عجیب یکی از دانش‌آموزانش می‌شود.
نگرانی‌های او روز به روز بیشتر می‌شود و تلاش می‌کند سر از کار پسرک مرموز در آورد. او و برادرش پاول که کلانتر شهر است متوجه می‌شوند که آن دانش‌آموز از موجودی اسرارآمیز نگهداری می‌کند. فیلم انتلرز یکی از بهترین فیلم های 2021 است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.