هم سفر من-اجاره و رزرو ویلا،سوئیت،هتل در ایران

ازدواج عجیب جیسون موموآ

فرهنگ و هنر

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ 3963 بازدید
هم سفر من-اجاره و رزرو ویلا،سوئیت،هتل در ایران

ازدواج عجیب جیسون موموآ

جیسون موموآ بازیگر سرشناس و محبوب هالیوودی داستان عشق زندگی اش بیشتر شبیه یک شوخی است اما باید گفت واقعیت دارد و او توانست به رویای کودکی اش دست یابد و با او ازدواج کند و اکنون صاحب یک دختر و پک پسر شود. در ادامه داستان زندگی این عاشق هعالیوودی و همسرش را در Niksalehi بخوانید.

جیسون موموآ و همسرش

جیسون مومو آ از بازیگران سرشناس هالیوودی است که طرفداران بسیاری دارد. اما او سوای موفقیتش در عرصه‌ی بازیگری، در عرصه‌ی زندگی مشترک نیز فردی موفق است.
از هرکسی بپرسید قطعاً تصدیق می‌ کند که در دوران نوجوانی‌اش عاشق یکی از افراد مشهور شده اما از این بین جیسون موموآ رویای عاشقی‌اش را به حقیقت رساند.جیسون مومو آ پیش از آنکه ستاره‌ی سینما شود در دوران نوجوانی پسری معمولی بود و دلباخته‌ی دختری شد که در تلویزیون می‌دید اما با خودش عهد بست که به عشقش برسد و با آن دختر ازدواج کند. او و همسرش لیزا بونِت نمونه‌ای کم‌نظیر از عشقی حقیقی هستند.

 

لیزا بونت در دهه‌ی هشتاد بازیگر سریال «The Cosby Show» بود و جیسون موموآ هم یکی از بی‌شمار طرفداران این سریال. جیسون همان بار اولی که لیزای خوش‌چهره را دید دلباخته‌اش شد و دختر رویاهایش را یافت. لیزا دوازده سال بزرگتر از جیسون بود اما او اهمیتی به سن و سال نمی‌داد.

ماجرای ازدواج جیسون موموآ  با عشق کودکی اش

جیسون مومو آ در مصاحبه‌ای ماجرای عشق دوران کودکی خود را تعریف می‌کند و می‌گوید: «هشت سالم بود و اون‌و توی تلویزیون دیدم و گفتم مامان من این‌و می‌خوام. به خودم می‌گفتم انقدر دنبالش می‌گردم تا بالاخره به مال خودم شه.» او در ادامه گفت: «همیشه دلم می‌خواست ببینمش. همیشه ملکه‌ی من بود.»
سال ۲۰۰۵ ، هجده‌سال پس از تجربه‌ی عشق کودکی، بالاخره بخت با جیسون یار شد و فرصتی پیش آمد که لیزا را ببیند و حاضر نبود چنان فرصتی را از دست بدهد.

 

لیزا از خاطراتش تعریف می‌کند و می‌گوید از عزم و اراده‌ی جیسون بدجوری شوکه شده بود، او می‌گوید: «تو اون لحظه فهمیدم واقعاً عشقی حقیقی بینمون ایجاد شده اما جیسون مثل خیلی از مردای دیگه از عشق فرار نکرد.
رسماً من‌و بلند کرد و انداخت روی شونه‌ش، عین غارنشین‌ها.» رابطه‌ی این زوج مدت کوتاهی پس از همان دیدار اول آغاز شد و در نهایت سال ۲۰۱۷ با هم ازدواج کردند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.